lunedì 24 gennaio 2005

Ho Pers El Troi

Ho Pers El Troi
(F.Broch)

Ho pers el troi!
Ho pers el troi!

Stamatina ho ciapà
le me straže e son partì
co na žesta a žercar fònc
ma no ghe cate
vade avanti 'ncora avanti
'ncora avanti sula tèra
ma d'intorn sol busche de ortighe

A međodì a varđar sul Piž
sentà sun alber capotà
tire fòra dala refa
en bon panét
vade avanti masa avanti
pase via trèi olte el Mis
ma d'intorn sol busche de more

Ho pers el troi!
ho pers el troi!
e oramai el sol el e bèle che in Žaređa
in mež al bòsc!
in mež al bòsc!
no so pi dove che 'ndar

Rive a na casa me par ben
ma ghe manca anca la porta
le i animai che cor de inte
avarali prèsa?
Sarèe bèl che i me disèse
'nde che son mai capità
ma d'intorn le solche larés

e me ferme a pisàr
đo dan crep che le pi bèl
co la žesta da na banda 'ncora voita
son propio strac son propio strac
fursi adèso torne a casa
finché rive inte la val menà via dal acqua

Ho pers el troi!
ho pers el troi!
e oramai el sol el e bèle che in Žaređa
in mež al bòsc!
in mež al bòsc!
no so pi dove che 'ndar

Ho pers el troi!
Ho pers el troi!
In mež al bòsc!
In mež al bòsc!
son 'ndat a me copàr

Nessun commento: