mercoledì 30 aprile 2008

Misera Blues

Misera Blues

(F.Broch)

Misera la vita - la boca a cul de pita
Misera la mort - la falž la ha da aver stort
Misera la semenža - de quei che sa tut senža
Misera la ós - de chi che canta co la tós

E quei che se lamenta
no i se lèva e no i se senta, mai...

Misera la bròca - incuói no la se dreža
Misera la bèca - no no, no la se cèca
Misero el liore - su na tàola de gran siore
Misero el codèk - che va in giro a contàr pét

E quei che se lamenta
no i se lèva e no i se senta, mai...

Misera l'istà, par chi che no i se la fa
el fret d'invern no sent
quei co la misera e nianca el vent
nianca el vent...

Misera l'istà, sto an ho capelà
e bròche tut al dì
parché mi misera no ho pi
misera...

Misera la žèca - nisun pi no la bèca
Misero le el prà - i lo ha asà 'ndar e el se ha imboscà
Misera sta creda - co na usma che te deseda
Misere le baline - che ghe la mòla a tuti i trine

E quei che se lamenta
no i se lèva e no i se senta, mai...

Miseri le i ronchi - che no tira fin ai santi
Misero el parón - oramai el e in presón
Misero me barba - col muso schižà su na sòrđa
Misero el faghèr - fat su el e pi leđiér

E quei che se lamenta
no i se lèva e no i se senta, mai...

Miserla l'istà, chisà sto an come che la va
en bèl caldìž sul muso
ho la misera che me brusa
misera...

Misera l'istà, vade a sconđerme in tel tabià
cioghe na lama e la póie là
dale regie fin al barbòž
al barbòz...

Co la sciuma fin inte in mèž
sère i òci e ghe pense ben
e co 'l coràio ho bèlche ciapà anca la misera ho taià
misera...

Nessun commento: